Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Retur/Bytte/Reklamasjon

 

REKLAMASJON

Om du mottar en defekt eller feilsendt vare betaler vi selvsagt returkostnaden.

Send oss en mail med ordrenr, beskrivelse og bilde av defekt vare/varer. Vi sender da en reuturetikett til din mail som du printer ut og limer på pakken, leveres deretter til nærmeste postkontor eller post i butikk. Du kan velge om du vil ha noe annet i nettbutikken eller pengene tilbake.  

 

BYTTE VARE

Ønsker du å bytte en vare pga feil størrelse ?

Gjør følgende: 

1.) Legg inn en ny bestilling i nettbutikken på ønsket størrelse eller en annen vare/varer du ønsker å bytte til. 

2.) Send oss en mail på info@dysvikclothing.no - skriv ordrenr på ny og gammel bestilling og hva du ønsker. 

3.) Vi sender deg da en returetikett på din mail som du printer ut og setter på pakken.

4:) Lever deretter pakken på ditt nærmeste postkontor eller post i butikk. Varen/varene skal returneres ubrukt i originalemballasje.

 

ANGRERETT / RETURNERE VARE

Vil du bruke angreretten din og returnere varen/varene ?

Gjør følgende:

1.) Send oss en mail med ordrenr og hva du ønsker å returnere. 

2.) Vi sender deg en returetikett på mail som du printer ut og fester på pakken.

3.) Lever pakken på ditt nærmeste postkontor eller post i butikk. Du får refundert beløpet etter vi har mottatt varen/varene.

Om du du vil benytte angreretten din og returnere varen/varene, blir du belastet med returgebyr på 99 kr.

Når vi har behandlet returen sørger Klarna for oppdatert faktura eller for oppdatert tilbakebetaling. Dersom du har valgt faktura og ikke betalt den, vil varen slettes fra fakturaen. Har du betalt med kort vil Klarna ta kontakt med deg for tilbakebetaling. Tilbakebetalingen skjer innen 7-14 virkedager etter at vi har gitt beskjed til klarna om refundering. Du kan logge deg inn på klarna.no for å få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon